Novice
- 17.07.2018
OKLIC o začetku stečajnega postopka St2277/2018
OKLIC o začetku stečanjega postopka nad pravno osebo
Spoštovani,
Vsi upniki morajo svoje odprte terjatve in pravice prijaviti v stečajno maso v roku 3 mesecev od začetka stečajnega postopka na Okrožnem sodišču v Ljubljani in priložiti vso dokumentacijo. Prilagamo Oklic o začetku stečajnega postopka St 2277/2018, objavljen na straneh AJPES dne 17.7.2018 .
Glede odkupnin bo potrebno v stečaju prijaviti izločitveno pravico in priložiti vsa dokazila. Po prejemu vseh prijav in prijavljenih pravic (ločitvenih, zločitvenih) bom upraviteljica pripravila osnovni seznam prijavljenih terjatev, v katerem bo navedeno, katere terjatve in pravice so priznane.
Vsa morebitna vprašanja lahko posredujete po elektronski pošti na: staska.mrak-jamnik@siol.net
.
Lep pozdrav,
Staška Mrak Jamnik
Upraviteljica
CITY EXPRESS – v stečaju
- 17.07.2018
Obvestilo o stečajnem postopku
Spoštovani,
Obveščamo vas, da se je s sklepom Okrožnega sodišča v Ljubljani st 2277/2018 z dne 17.07.2018, začel nad družbo City Express, kurirske storitve d.o.o., Toplarniška 1 b, 1000 Ljubljana, stečajni postopek.
Od začetka stečaja dalje družba ne opravlja več svoje dejavnosti, razen dokončanja nujnih poslov. prosimo vas za razumevanje in vam svetujemo, da se za tovrstne storitve obrnete na konkurenčna podjetja.
City express - v stečaju
Staška Mrak-Jamnik
Upraviteljica
- 19.04.2018
Posodobitev 23.4.2018
Drage stranke,
Obveščamo vas, da bo narejena nadgradnja sistema od ponedeljka, 23.4.2018, dalje. Pošiljke, ki bodo vpisane v Portal tekom dneva - do 15. ure - se bodo avtomatično prenesle v sistem Pošte Slovenije in bodo obdelane še isti dan. Zakasnitve bodo tako odpravljene in vaše pošiljke bodo imele predviden rok dostave naslednji delovni dan.
Za stranke, ki jih imamo na seznamu rednih pobiranj, bo tako ura vnosa pošiljk do 09:00h brezpredmetna.
Za stranke, ki oddajte pošiljke občasno in ste že dogovorjeni s Pošto glede prevzema pošiljk ali sami dostavljate pošiljke na pristojni Poštni sprejemni center, bo prav tako ura vnosa pošiljk do 09:00h brezpredmetna.
Za stranke, ki pa oddajate pošiljke občasno in bi hkrati želeli naročiti prevzem pošiljk, pa vas za nemoten potek prevzemov prosimo, da prvo pošiljko na dan oddaje vpišete do 09:00 ure zjutraj. Pristojni poštni center bo tako avtomatično prejel naročilo, da je potrebno tisti dan na vašem naslovu opraviti prevzem.
V kolikor boste po prevzemu pošiljk isti dan vnašali v Portal nove pošiljke, prosim bodite pozorni na vpisan datum prevzema. Označiti je potrebno naslednji delovni dan.
Obveščamo vas tudi, da Pošta Slovenije izvaja storitev Vračilo dobavnice le pod pogojem, da je dobavnica priložena na paketu, torej v srajčki, na vidnem mestu. V kolikor je zapakirana kot vsebina paketa, se storitev ne izvede.
O nadaljnih spremembah in posodobitvah vas bomo redno obveščali.
V primeru vprašanj smo vam na voljo na naslovu Info@cityexpress.si.
- 03.04.2018
Prevzem pošiljk 3.4.2018
Spoštovani,
Obveščamo vas, da bo zaradi prehoda na sistem Pošte Sovenije in s tem povezanih tehničnih zahtev pobiranje pošiljk omogočeno z jutrišnjim dnem. Datum dostave se tako zamakne za en dan.
Za omenjeno se vam opravičujemo in vam zagotavljamo, da urejamo vse potrebno, da bo prehod potekal čim bolj nemoteno.
Vaš City Express
- 05.02.2018
Sprememba poslovnega naslova
Obveščamo vas, da imamo od 2.2.2018 dalje spremenjen poslovni naslov, ki se glasi:
Toplarniška 1 b,
1000 Ljubljana.
- 31.01.2018
Omejitve pri pošiljanju v tujino od 1.2.2018
Cenjene stranke obveščamo, da bomo od četrtka, 1.2.2018, sprejemali le pošiljke do teže 31 kg, namenjene v tujino. Izjema so pošiljke, namenjene na Hrvaško, ki lahko tehtajo do 50 kg.
Dovoljeni obseg pošiljk v mednarodnem prometu znaša 300 cm, najdaljša stranica pa je lahko dolga do 175 cm.
Obseg lahko preverite po naslednji formuli: 2x višina + 2x širina + 1x dolžina (oziroma najdaljša stranica).
V kolikor boste poslali v tujino pošiljko, ki ne ustreza omenjenim dimenzijam, je lahko dostava zavrnjena, stroške pa krije pošiljatelj.
V primeru vprašanj smo vam z veseljem na voljo na številki 01 200 22 05 ali na mailu Prodaja@cityexpress.si.
- 19.01.2018
Prenos paketne distribucije 24h na pogodbenega partnerja DPD
Z veseljem vas obveščamo, da bomo našo storitev paketne distibucije 24h predali v izvajanje našemu pogodbenemu partnerju, podjetju DPD.
S tem bomo povečali vaše zadovoljstvo in zagotovili kvalitetno dostavo vaših pošiljk na področju celotne Slovenije. Dostavna mreža novega pogodbenega partnerja je ena največjih in najkvalitetnejših logističnih mrež v Sloveniji, dodatno pa bo za vas na voljo nova storitev – dostava pošiljk na vse Petrolove servise za tiste prejemnike, ki bodo želeli dostavo na tak način. Storitev bo aktivirana predvidoma z marcem 2018.
Prenos distribucije bo izveden z datumom 1.2.2018. Do nadaljnega ostanejo vse pogodbe in pogoji nespremenjeni, kot tudi uporaba naše aplikacije Portal. Račune vam bo, kot dosedaj, izdajalo podjetje City Express.
Sprememba, ki jo boste takoj opazili bo ta, da bodo prevzem vaših pošiljk od 1.2. vršili kurirji podjetja DPD. Vsekakor se bomo skušali držati enakih rokov prevzemov, kot ste jih imeli do sedaj.
Prav tako pa bodo po tem datumu v uporabi nalepke velikosti A6, naše A5 pa se ne bodo več uporabljale. Nastavitev nalepk si lahko spremenite v Portalu v meniju Nastavitve – Velikost nalepke. V kolikor A6 nalepk nimate, nam to prosim sporočite na info@cityexpress.si, in vam jih bomo z veseljem dostavili.
V kolikor imate kakršnakoli vprašanja pa smo dosegljivi na naslovu Prodaja@cityexpress.si ali na telefonu 01 200 22 05.
- 13.11.2017
Motene dostave na Primorskem
Spoštovani,
obveščamo vas, da imamo zaradi zastojev na avtocesti zamude pri dostavah in prevzemih na Primorskem koncu. Za nevšečnosti se vam opravičujemo. Vse zamujene prevzeme/dostave bomo prestavili na jutrišnji dan.
Vaš City Express,
- 13.11.2017
Napaka v Portalu
Spoštovani,
cenjene stranke obveščamo, da se je pojavila napaka v aplikaciji Portal. Trenutno naročanje prevzemov preko aplikacije ne deluje. Vsa naročila za prevzeme nam prosim pošljite po mailu na Info@cityexpress.si.
Napako pospešeno odpravljamo in se vam zahvaljujemo za razumevanje,
Vaš City express
- 02.11.2017
Selitev na novo lokacijo
Spoštovane stranke,
z veseljem vas obveščamo, da smo se preselili na novo lokacijo na naslovu Toplarniška 1b v Ljubljani. Vse oddaje in osebni prevzemi se bodo tako vršili na novem naslovu od 2.11.2017 dalje.
Ostali podatki podjetja pa ostajajo nespremenjeni - tako poslovni naslov, kontaktne telefonske številke in e-mail naslovi.
V primeru vprašanj nas kontaktirajte na Info@cityexpress.si.
- 06.07.2017
Prenovljeni Splošni pogoji poslovanja
Sporočamo, da smo naše Splošne pogoje poslovanja s 15.6.2017obnovili - aktualni so objavljeni na naši spletni strani. V primeru vprašanj vam je na voljo naš prodajni odddelek na naslovu Prodaja@cityexpress.si ali na številki 01 200 22 05.
- 22.02.2017
Potrebujete express dostavo v Avstrijo?
Kontaktirajte nas za ponudbo na prodaja@cityexpress.si.
- 15.02.2017
Povezava do stare aplikacije za pošiljanje paketov
Obveščamo vas, da bo do predvidoma 29.2.2017 odpremljanje paketov še vedno mogoče preko stare WPD aplikacije, ki se nahaja na naslovu http://webpaketi.cityexpress.si/ .
Za pomoč, informacije ali dostop do portala nas kontaktirajte prodaja@cityexpress.si.